úterý 3. února 2009

Desktop blogovátko a potuněný stolek

Sice mám v hlavičce blogu napsáno něco o mobilu, ale na Mědvědovo doporučení zkouším Windows Live Writer. Trochu se divím, že se program o velikosti 1,67 MB instaloval 25 minut a cosi prohledával. Co na to odborníci? Ví už teď Gatesovci i velikost mých ponožek? Ale jinak dobrý, při psaní to ukazuje překlepy, obrázky sem jen přetáhnu z total commanderu. Docela jsem zvedavy, jak to bude vypadat na webu – ty stíny jsou sice efektní, ale na blogspotu bude vidět, že tam nepatří…

15012009120

No a když už tu mám ty fotky, tak se pochlubím. Co bydlíme ve svém, tak pracuju na starém obrovském pracovním stole. K vánocům jsem dostal jakousi nástavbu – ty police, co vidíte na první fotce. No a s instalací jsem se pustil i do dalšího tuningu. Původně tam nalevo vedle stolu ležel metr krychlový kabeláže, zato teď je všechno poschovávané. Stůl jsem provrtal jak řešeto, kabely prostrkal aby byly co nejméně vidět, jsou za stolem, pod stolem, ve stole, ale hlavně nejsou na stole a vedle něj. Jediné co je na desce stolu je 15 kabelů minimální délky přímo směřujících do jediné skruže.

15012009121

Stůl má teď integrovaných deset elektrických zásuvek (momentálně volná jediná), je tu tiskárna, router, reproduktory s ovladačem, notebookový dok, monitor, externí disk, nějaké nabíječky, myš, USB kabely pro mobily. No prostě stůl-mazel :)

15012009123

PS: tak jak jsem předpokládal, fotky vypadají jinak než ostatní. Jde to nějak změnit? V tom Live MS věci je jakési nastavení šablony, ale nevypadá to že by to mohlo sloužit k zBlogspotizování obrázků. Jo a fotky se zmenšily, menší jsou i náhledy, no to jsou mi majkrosoftí móresy, takhle si ve svém programu představují profil pro blogspot? :(

PS2: trable s nastavením snad vyřešeny, obrázky opraveny, Live Writer dostane šanci :)

Žádné komentáře: