pondělí 20. září 2010

Docklands

london 003 

Tak jsem si zase splnil svůj někdejší sen –  pracoval jsem v Londýně. I když jen na pár dní… Tentokrát jsem bydlel v bývalém přístavišti, dnešním bankovním centru (světa), v Docklands. První večer jsem se dostal na hotel docela rozumně, tak jsem přemohl lenoru a vyrazil se podívat na stadión Milénia. Podle mapy to měla být procházka na dvacet minut, ale protože jsme v Docklands, tak byla v cestě spleť přístavů a výsledkem byla procházka na dvě a půl hodiny :)

london 009 
Na tom baráku běhají oranžové kurzy měn, akcií a kdo ví čeho ještě - Top Gearáci znají – před touhle budovou vysvětlovali Jezza, Hamster a Captain Slow finančníkům, že právě oni mohou za ty levná auta, která tam přivezli.
london 020 
To prosvětlené vodorovné je metro (tady nadzemní). To zase znají Lucka a mamka, tím jsme jeli do královské observatoře v Greenwich
london 022 
Ten domek za jeřáby je můj hotel
london 029 
Sídla velkých světových bank schovaná za kocábkou
london 027
london 033 
Postupné přibližování k Millenium Stadium. Je to docela VELKÝ! :)
london 039 
Mostek přes vodu – ty červený a zelený linky, to zrovna projížděl dvoupatrovej bus :)

Žádné komentáře: