středa 13. května 2009

Digsby, napiš Kennymu

Tak jsem si na blogu živě.cz přečetl o multiplatformním messengeru Digsby. Líbilo se mi, tak jsem přelouskal i recenzi a už jsem instaloval. Oproti QIPu je tam pár věcí, které mě dost štvou, jak se to chová, ale snad to půjde poladit a doupravit. Má to šikovně integrovaný Twitter, tak jsem si to konečně taky zřídil, má to integrovaný Facebook, tak jsem si to taky konečně pořídil, má to integrovaný mail, tak jsem to tam nacpal. Ještě by to mohlo umět Google Reader a bylo by vymalováno.

Jo a ještě jedna funkce tam je. Člověk si může udělat vlastní widget a šoupnout ho k sobě na web/blog. Sám jsem důkazem toho, že to jde snadno. Okno klidně vyzkoušejte, můžete se podepsat – změnit jméno pisatele a něco napsat. Když budu on-line, tak mi to hned vyskočí, jak kdybyste psali přes ICQ a hned tak můžu odpovědět. Kůl fýčura, což?

Screenshot 2009-05-13_11-29-39

Žádné komentáře: