středa 19. srpna 2009

Testy MotoGP

To zas byl večírek. Cestou že s Koldou seberem keš, jen jsem se přemáčkl v seznamu a šli jsme jinam, čímž jsme ztratili mrak času. Když jsme se dostali na okruh, blížilo se poledne. MotoGP sice jezdili, ale moc dlouho jim to nevydrželo a odporoučeli se na oběd. Když už to začalo vypadat, že jsou najedení, mají vytráveno a budou zase jezdit, tak začalo pršet. Když už to vypadalo, že oschlo a budou jezdit, začalo pršet znovu. Nakonec jsme se dočkali, ale až někdy po páté hodině odpoledne.

motoGP 008

Letos to byla bída i z dalších ohledů – kdysi jsem se dostal až k Rossiho traileru a vyfotil se s ním, letos tam bylo sekuriťáků jak smetí, takže jsme se pohybovali jen po tribunách. Ale stejně jsem rád, že jsem ty monstra zase viděl naživo. Kdykoliv ta motorka prolítla kolem, zamrazilo mi z toho řevu v zádech.

Taky tam testovali jeden stroj třídy Moto2, což je náhrada za současné 250, čtyřdobý čtyřválec. Krááásně to řvalo, něco mezi supersportem a MotoGP.

motoGP 005

Fotečka… Za ty roky jsem už přišel na to, že s technikou kolem 10 000 Kč toho z tribuny moc nevyfotím, ale Rossiho na zaďáčku jsem si prostě neodpustil. Takhle to měl na výjezdu ze Stadionu vždycky, jednou si to ale dal přes celou rovinku až do Schwantzovky. Půl kilometru ve svíčce před prázdnejma tribunama. Tak si říkám, že nemachroval, že ho to prostě zatraceně baví :)

Žádné komentáře: