pondělí 29. června 2009

Blokády už blokují, cizí traktory kupují

Ráno jsem si přečetl, že cestou do Brna se budu muset vyhnout dvěma blokádám na D1 – jedna u Beranova, druhá v Brně (i když to asi až na Bratislavu, což by se mě nemuselo týkat). Co jsem ale nečekal, že potkám blokádu i cestou na poštu přímo ve Štokách. Bloků bylo překvapivě hodně a zvláštní je, že mezi sebou měly mezeru, takže auta mohla v klidu projíždět. To je myslím rozumné, protože totálním blokem by moc sympatií nezískali. Zastavili se i “pomáhat a chránit” kluci a promluvili s hlavním blokem.

photo2 

photo3 

Co jsem pochytil? Že jde zemědělcům o naše zdraví, jejich peníze a že jsem mezi jejich mnohamilionovými traktory značek John Deer, Ford New Holland, Case, JCB, Steyer a Fendt neviděl jediný Zetor! Neměli by i zemědělci podporovat českou ekonomiku a koupit český traktor? Není to s importem zemědělských komodit, proti kterému víceméně protestují, docela vtipná paralela?

photo

Žádné komentáře: