neděle 21. června 2009

Jsem idiot

Dřív by mi bylo doporučeno, ať si ztěžuju na lampárně, teď to můžu vyblít sem…

Už víte, že naši obchodníci stojí za houby, teď přidávám další. V pátek spadly servery, okamžitě jsem napsal mail adminovi. Abych si to nepřibarvoval, cituji: “Lutonský sedl do letadla, weby to oslavily pádem. MobilMania, iPhone a další mánie... Uděláte s tím něco? ” V odpovědi jsem byl osočen, opět nechci přibarvovat, takže opět cituji: “Jasně, že uděláme, už je to hotovo. Ten poslední dotaz mám brát jako ironii? :( Občas i obědváme… A  kromě toho máme i mobily, víš?” Jak je vidět, nejde snad ani o nečinnost, ale formu činnosti, nebo spíš té odpovědi. Proč ten člověk v prostém dotazu našel něco, co jsem tam nedal? To, že já jsem ve stejný den kvůli práci obědval o půl páté, je samozřejmě jen zbytečná připomínka.

Bohužel jsem toho samého člověka potřeboval znovu hned druhý den. Lidi začali hlásit že je na MM jakýsi malware. Napsal jsem mu. Pak se to začalo probírat na nějakém fóru, napsal jsem mu. Pak to jako zprávu oznámila konkurence. Nepsal jsem mu – to aby si to ode mě nevzal jako nátlak. Jen znepokojeně sleduju, jak mi v různém stupni děsu píšou další známí o malwaru na MM a dochází mi, že to asi není jen nějaká drobnost, že je to průser většího kalibru. Kolik lidí kvůli tomuhle už na MM nikdy nepřijde?

Bohužel si nemůžu ztěžovat, protože je víkend, a to se nepracuje. Když letmo spočítám hodiny, které jsem za tenhle víkend odpracoval já (a nikdo je nikdy nijak – tím myslím ani slovem – neocení), připadám si jako idiot.

4 komentáře:

TomD řekl(a)...

Slovem oceňuju... Pokud tě to potěší, obědvám sice ve dvanáct, ale víkendy věnované aspoň částečně práci taky radši nepočítám.

Filip Kůžel řekl(a)...

potěšilo, dík :)

Anonymní řekl(a)...

sice nevím, co je malware nebo co, MM je asi mobilmania:-), ale jinak jsem ztracenej...ale taky oceňuju, protože vím jakej jseš workoholda:-)

Kocourvbotach řekl(a)...

prostě respecta... :)