čtvrtek 9. října 2008

O voze a o koze

Obyčejný sex všichni známe, já to dělám každý týden v Trixu, je to tam zadarmo a vždycky si to s klukama parádně užijeme. Tenhle svět koulí, naleštěných tyčí a plastových svalovců je ale mnohem pestřejší. Na Insexu jsem si to třeba rozdal se šesti tyčkama naráz a musím říct, že je to dřina, když najednou musíte přeběhnout od jedné krajní ke druhé a prostě je obsloužit všechny. Jak vidíte na druhém obrázku, sex může mít i zcela opačný extrém, kdy se celou dobu držíte stejných táhel a se soupeřem si to rozdáte jeden na jednoho. Moc se mi to líbilo na oba způsoby - skupinový sex i monogamie - ale pořád mi chybí ta sólo akce. Copak nikdo nevymyslí sex, ve kterém bych si s koulí hrál úplně sám? Tohle mě dost trápí, protože poslední dobou máme s klukama problém se sejít a toho sexu je méně a méně...

Žádné komentáře: