středa 29. října 2008

Rozpačité Pendolino

Čekám na vlak do Prahy a ono Pendolino. Sice jsem se těšil že se dospím v prázdném kupé, ale Pendolino je cool, ještě jsem nejel rychlovlakem. Stolek na notebook? Cool. Hodně místa na nohy i nad hlavou pro bagáž, náklony v zatáčkách. Cool. Pak to ale přišlo... Nevěřícně koukám do jízdního řádu - proč je to "rychlovlak", když jede stejně "rychle" jako obyčejný "rychlík"? Pak došel štiplístek a že kde mám místenku. WTF? O tom paní na přepážce pár minut zpět nic neříkala. Takže jsem ke 314 korunám připlatil další dvě kila. Za co? Za místo na kterém už jsem seděl, nebo za elektrickou zásuvku, která ve druhé třídě Pendolina není? Jo a navíc to má hodně tlusté stěny, takže tam neprojde signál CDMA a já jsem za jízdy bez netu. No to teda pěkně děkuju...

Žádné komentáře: