pondělí 24. listopadu 2008

Good old times, aneb z historie mobilního blogování



Promazával jsem teď staré záložky a přišel jsem na to, že už jsem jednou mobilně blogoval. Bylo to v rámci mého prvního testu na MM, takže jsem fotil sportovním Walkmanem W7cosi. Kvalita fotek je strašlivá, ale obsah je cool. Na první fotce vidíte Keňu a nákup, který přinesl. Už si moc nepamatuju na co všechen ten chlast byl, ale na koleji to občas bývalo divoké...

Dvě fotky níže mě docela překvapily. Je to +/- dva roky staré a musím říct, že se Lucka za tu dobu znatelně změnila, na těchhle obrázcích vypadá jako pískle :)




No a když jsem psal, že to bylo na koleji divoké, tak tady jsou další důkazy. Fotky byly pořízeny za jednu noc - prvně přišel ožralý Keňa a sežral mi misku čokolády. Pár hodin na to se přivalil i můj tehdejší spolubydlící Tomík. Ten byl pro změnu dost zkouřený. Měl tehdy dost dobré návyky. Vracel se kolem třetí, čtvrté hodiny a začínal vařit. A to pozor - žádné topinky, nebo tak něco, ale férovou večeři - steak s přílohou, k tomu si krásně naaranžoval zeleninu, připravil něco k pití. Pak to všechno nanosil ke stolu do pokoje, pustil si celovečerní film, dvakrát kousnul do steaku a usnul. Sranda nekončí, protože dokázal spát v těch nejbizarnějších pozicích. Tady ten příklad s do vzduchu trčící rukou je dost dobrý, zvládal i zajímavé kreace s ležením na zdi, visením ze židle či objímáním monitoru.


Žádné komentáře: