neděle 30. listopadu 2008

Jak teď kradu a učím se anglicky

V poslední době jsem objevil a postupně zdokonalil metodu, kterou zabíjím tři mouchy jednou ranou...

  1. bez námahy a rizika (tedy současného sdílení) stáhnu cokoliv
  2. vidím skvělé filmy hned jak se dostanou na net
  3. učím se anglicky

Ještě donedávna byl docela problém něco stáhnout z Rapidshare. Když se to povedlo na koleji, kde bylo několik set přípojek za jednou veřejnou IP, bylo to na malou oslavu. Situace se ale změnila, Rapid uvolnil pravidla a vznikly automatické stahovače (používám FreeRapid Downloader). Když odpadla starost jak stahovat, řešil jsem problém odkud a co.

Z různých warezfór jsem přešel na Releaselog. Nejenže je tam všechno a okamžitě (třeba TopGear v HD neuvěřitelných 25 minut po skončení epizody na britské BBC2), ale mají na to RSS, a to dokonce ne jednu, ale každá kategorie svoji (viz obrázek). Z aktivního vyhledávání v diskuzích jsem tedy přešel k tomu, že filmy i seriály samy chodí za mnou do čtečky a já si jen vybírám. Ještě v GooReaderu vidím jméno, popis a booklet filmu, když se mi líbí, tak kliknu. V diskuzi je pak vždycky sada odkazů na Rapid. Protože má zmíněný FRD automatický clipboard-watcher, stačí sadu označit a máčknout CTRL+C (sad bývá víc, vyberte si tu bez hesla, ať ho pak nemusíte hledat). Toť vše, pak už jen čekám, resp. nečekám, protože mě nic netlačí, pořád mám na co koukat a tohle se stahuje na pozadí bez mého jediného zásahu. Když chci přece jen něco stáhnout dřív, zkrátka to posunu na začátek fronty.

No a teď záležitost, která asi dost lidí od téhle metody odradí. Protože stahujete naprosto čerstvé filmy, celkem logicky k nim ještě nejsou české titulky. Já jsem si z nevýhody udělal výhodu, koukám bez nich a snažím se tak pracovat na svých english listening skills. Kdo s tím ale problém má, může vychytat další očko tohoto řetězu a zapojit některou ze služeb webů shromažďujích titulky. Třeba titulky.com na to mají jakousi mailovou službu, ale chtělo by to něco pohodlnějšího, takže až na něco přijdete, napište to do diskuze. Pak už by stačilo jen pár dní počkat, dodat titulky a může koukat každý...

Žádné komentáře: