středa 19. listopadu 2008

Suché Frisco - ať se práší od huby

Frisco má novou etiketu, ale hlavně novou příchuť - Frisco dry. Ve Sparu ho navíc mají za 19 korun, což je super, škoda že je to jen na týden. Takže jsem nakoupil co mi batoh stačil - půl na půl nové a původní a doma jsem započal degustaci. Srknul jsem nového a pohledem na etiketu jsem se musel ujistit, že je to opravdu "nové Frisco dry". Zkrátka nevidím rozdíl. Není ani ve složení, takže až na webu jsem si přečetl, že dry má o 20% méně cukru. WTF? Jsem snad spektrální chemický analyzér? Ještě jsem pak srovnával a to staré se mi zdá výraznější a perlivější, ale možné to bylo tím, že bylo o fous chladnější a o dvě minuty později otevřené, takže méně zvětralé. No prostě mě nasrali, čekal jsem, že to nové bude blíž cideru.

Edit: tak jo, vypil jsem jich deset a Dry je lepší! Menší množství cukru je znát a k cideru to má o kousek blíž. Ale pořád je to zatraceně daleko.

Žádné komentáře: