pátek 21. listopadu 2008

Ultimátní powerslide, skvělá fotka



Tak poprvé píšu přímo z kompu, ale tahle fotka za první nemobilní příspěvek rozhodně stojí. Pořídil ji kamarád, kolega z CP a také fotograf eWRC.cz Martin "Stanis" Stanislav a podle mě je naprosto geniální. Po stránce obsahové – co může být lepší než auto v driftu? A navíc když to je moje oblíbená terénformule, tedy autokrosová buggy...

Na letošním Setkání mistrů v Sosnové bylo asi zatraceně hnusně, přesto se povedlo zachytit všechno důležité: je tam skvěle zmrazený pohyb, je vidět jak se točí kola, od všech létá bahno, za autem (nebo vedle auta, jak se to vezme) se táhne ocas z mlhy a bláta. Přední kola jsou lehce vytočená a pilot kouká na cestu bočním okénkem pletivem. No prostě nádhera. Originál najdete tady v galerce, já jsem si od Martina vyžádal full-res a už ho mám na ploše :)

PS: taky koukněte sem. Na téhle fotce se do ocasu z bláta a vody přidala ještě pára – to jak se na rozpálené brzdy dostala voda. Nádhera.

Žádné komentáře: