pátek 5. prosince 2008

Alice Cooper: neděsivá hvězda dní minulých



Před koncertem jsem četl zprávy o tom, že "pán temnot a jeho děsivé divadlo příjíždí do Brna". Přemýšlel jsem, co asi může být na hudbě tak děsivého a říkal jsem si, že když je Alice taková legenda, tak na tom asi přece jen něco bude. Po koncertě už vím, že není. Sem tam někoho zabil, na noži měl napíchnuté miminko a nechal se oběsit, ale k čemu to všechno je, když víte, že je to jenom jako, že mimino je panenka a že mu kromě oprátky na krk dali i hák na záda? Co se týče hudby, tak tu bohužel moc neznám, takže mi to přišlo všechno na jedno brdo, znal jsem jen dvě písničky a ty byly super. Takže nejsvětlejšími momenty koncertu bylo pětiminutové sólo bubeníka (to když si starý pán šel odpočinout) a pak sólo jednoho z kytaristů na španělku, kdy mezi jednotlivými úseky skladby s neuvěřitelnou frekvencí odhazoval trsátka do publika a odkudsi tahal další a další.

Abych to shrnul, nebylo to děsivé, ale bylo to fajn.

Žádné komentáře: