pondělí 29. prosince 2008

Kenny v telce



Nedávno jsem psal o rozhovoru pro Novu, včera to odvysílali. Bylo to hned jako první zpráva v hlavní zpravodajské relaci, Televizní Noviny se to u nich myslím jmenuje. Z mého původního desetiminutového povídání zbyly dvě věty, což se dalo čekat, ale naštěstí se nepotvrdily moje obavy a co jsem řekl nebylo vytržené z kontextu, nebo tak něco. Větu "...a hlavně, mohou být nebezpečné (bu-bu-bu)..." si ale bohužel komentátor neodpustil. Celkově ale myslím že to bylo fajn, já to živě neviděl, ale udělaly mi radost SMSky. Ve dvou minutách po odvysílání mi jich došlo asi deset :) Na ony zprávy můžete mrknout tady.

2 komentáře:

Kocourvbotach řekl(a)...

No joooo, Kenny je slavnej! Respect!

Filip Kůžel řekl(a)...

tak selebryta, to je jasny :)
ne, musim rict, ze mi udelalo radost mnozstvi pozitivnich reakcí od všech okolo, kdo to videl, tak se ozval :)