pátek 12. prosince 2008

Redakce bez výpočetní síly

Tak mi dneska shořel notebook. Byl teprve rok starý a není to poprvé, co se mi to stalo, asi těm počítačům dávám dost na prdel. Naštěstí je to Dell s next bussiness day servicem, naneštěstí je pátek a já mám v pondělí a úterý dovolenou. Zatím jsem dostal nějaké starší šumítko značky Aušus, tak to snad nějak překlepu. Sranda je, že Honzovi v úterý jeho notebook (pár telefonů, dva modemy a další) ukradli, takže dělá na svém, což je myslím taky Aušus.

2 komentáře:

David Polesný řekl(a)...

Tak to je pořádnej pech. Já vzpomínám, jak jsem za časů MM šel do posilky, kde mi vykradli skříňku - tři telefony a ještě nějaká technika, škoda za 67 tisíc Kč. To si člověk ani neuvědomí, jak se to nasčítá... Naštěstí posilka byla pojištěná - Honza to pojištěný měl?

Filip Kůžel řekl(a)...

pojištění nebylo :(
ale firma se k tomu postavila docela rozumně, vyřídilo se to i s majiteli ostatní techniky, takže nakonec nic strašnýho, jen bude muset dělat na tom svým notesu...