neděle 28. prosince 2008

Jak jsem si hrál na zedníka

Dacani z Netboxu nám nechali ve zdi díru (před rokem a půl), tak že ji jako zalepím. No co, vím o tom prd, tak jsem zašel do Hornbachu, cosi tam koupil a doma se dal do zedničiny. Cement mi v bytě trochu bouchnul, takže to tam teď je jako efektně zasněžené, což se na vánoce hodí. Zednické náčiní nemám, ale skvěle posloužilo Lucčino kuchařské. Místo kýble mísa na těsto, místo odměrky na cement sklenička, místo žufanu na míchání příborová lžíce, jen špachtli jsem přikupil. Je luxusní. No, pak už jsem jen hupnul na lednici, praštil se hlavou do stropu a za chvíli bylo hotovo. Poklidil jsem přebytek malty (bylo toho asi 20× víc, než bylo potřeba), zkusil umýt nádobí (schne to překvapivě rychle) a finito. Na svůj první pokus myslím dobrý – díra pryč, na fotce to vypadá, že jsem vybral špatnou barvu, ale prej to zaschne úplně do bíla. Neprošlápl jsem lednici, neublížil jsem si, no prostě samá pozitiva :)

Žádné komentáře: