sobota 25. července 2009

Bajky v Brně

V pátek jsme se s Koldou stavili na první kvalifikaci světových Superbiků. Povedlo se pád obrázků, tak tady jsou. Na prvním jsem fotil Mildu Čiháka, který čekal na rychlejšího jezdce a jel hodně pomaličku. Zrovna když jsem to zmáčknul, tak v plné rychlosti prolétával Kuba Smrž. Parádní náhoda, parádní fotka.

x SBK 034 

Chvíli před koncem kvalifikace sebou fláknul John Hopkins. Odjelo mu přední kolo, celé jsem to krásně viděl a dokonce jsem stihl i zmáčknout spoušť. Škoda že jsem neměl sekvenční snímání, nebo jsem aspoň nestisknul o pár desetin sekundy později – to se motorka zasekla a vyletěla dva metry do výšky.

x SBK 043x 

V dojezdovém kole si to před námi skoro všichni dávali po zaďáčku. Michel Fabrizio krásně zapózoval s čerstvě spuštěnou velkoplošnou obrazovkou a Shakey Byrne dokonce vystřihnul holubičku.

SBK 047 

x SBK 050 

Můj odvěký superbikový hrdina Nori Haga v tom samém kole jel jak kdyby mu uletěly včely. Bylo to tím, že je dost potlučenej od posledního závodu v Anglii. Bylo to dost drsný, záznam přikládám níže, myslím, že můžeme být rádi, že Nori v Brně vůbec jede.

SBK 051x 

Žádné komentáře: