úterý 14. července 2009

Deus interesantus

Úvodní báseň:
Vypadá to jako latina, 
ale je to kravina.

Cool den dneska. Objevil jsem príma hospodu s meníčkem o třech chodech. Je to tutaj, zalil jsem to radlerem a bylo to všechno moc dobré :)

Odpoledne mi napsala ségra, že je z ní inženýr. Supercool – generál a ještě inženýr :) Zítra to jdeme zapít, to zas bude v alejích nablito :)

Pak jsme se odpoledne s Jardou vypravili pro finálku wifikeše. Kousek od krabičky jsem viděl strom neskutečně obsypaný meruňkami. Byly sice droboučké, ale dobroučké, tak jsem jich natrhal igelitku, trochu jsem se natrhl o větev a vydal jsem se do Lužánek nakrmit bandu.

IMAGE_103

Kromě požírání bylo na programu pití, ale hlavně házení svítícím frisbee. Tmy jsme se nedočkali, páč začala bouřka. Vytratili jsme se s koldou směrem ku domovu.

iphone 002

Za hlavákem se to rozpršelo fest, začaly lítat blesky a během chvíle se tramvaje zastavily. Venku průtrž, tak jsem začal hledat pláštěnku. Ta samozřejmě nebyla. Do tramvaje začalo zatékat takovou tou harmonikou uprostřed. Na podlaze se postupně utvořil 5cm hluboký bazének. Když jsme se pak rozjeli, suprově se to přelévalo.

S blížícím se výstupem mi začínalo téct do bot (ano, i doslova). Začal jsem zoufale prohrabávat batohem, že se jako zabalím do igelitky, nebo kondomu, ale místo toho jsem přece jen našel pláštěnku. Díky mami a sorry, že jsem ji ještě nevrátil, ale tohle bylo jak dárek z nebe :)

Vystoupilo nás asi deset, ochranu proti dešti jsem měl jediný, pohledy byly hodně závistivé, protože slejvák byl zrovna v nejlepším. Kdybych měl popsat jak moc pršelo… Už jste někdy viděli, jak se kanály proměnily v gejzíry? Pustil jsem si Underworld a místy jsem se brodil po kotníky ve vodě – v té tmě to byl docela působivý zážitek.

Domů jsem dorazil s promočenýma kalhotama, ale tričko a hlavně batoh s notebookem byly deštěm nedotčené. Sandály se suprově vypraly od sobotního geobahna, takže ve finále docela fajn zážitek :)

Žádné komentáře: