čtvrtek 23. července 2009

Tenhle TopGear vydrží déle

Posledně jsem se chlubil, že budu na TopGear zase jednou koukat live, tedy při premiéře na BBC2, tedy v Anglii, ale nakonec to neklaplo a stahoval jsem z webu až po návratu domů. Abych ale aspoň trochu potěšil své Stigovské srdce, koupil jsem si tištěný TopGear. Stojí na naše 120 Kč, což se může zdát jako hodně, ale dostanete bichli, která by u nás stála snad pětistovku. Zatím jsem přečetl jen fejetony od Clarksona, Hammonda a na Mayovo doporučení si jednou koupím jetou 911 z přelomu 80. a 90. let :) Je to hodně tlusté, tak teď budu mít čím zabíjet čas mezi jednotlivými epizodami TV-show.

TG 002

2 komentáře:

David Polesný řekl(a)...

U nás se prodává licencovanej Top Gear, vydává to tuším Stratosfera. Nemáš s tím nějakou zkušenost, kolik je tam obsahu přebíranýho/překládanýho a kolik si dělají sami a jestli vůbec stojí za to ptát se na to v trafice?

Filip Kůžel řekl(a)...

nějaký doma mám, tak ti to vezmu k nakouknutí