neděle 12. července 2009

Kešování na Hané (spoiler alert)

Kdo na téhle fotce najde keš, je dobrej :)

hana 016

Nebudu říkat, která to je, kdyby měl někdo cestu kolem, ale zato ukážu, jak vypadá po sundání. Pěkný nápad, dokonalé maskování.

hana 013

Z mých sobotních stála za řeč ještě keš “Prepyskeho uloupeny poklad”. Nebyla nejtěžší, nebyla nejdelší, ale rozhodně nejmilejší, jakou jsem kdy hledal. Začíná to už zadáním ve formě příběhu (viz odkaz výše). Autor popsal dokonce čtyři možnosti, jak se ke keši dostat. Já jsem si vybral tu, kde člověk jde po “odhozených mincích” a od jedné ke druhé se dostane po zadaném počtu kroků.

hana 011

Na konci cesty se přijde na vršek s obrovskou lípou, pod ní je křížek, pod ním lavička, na ní básnička a v lavičce krabička :)

hana 009

hana 007

hana 006

Byl to fajnový den. Nádherné počasí, ideální teplota, živil jsem se jen tím, co jsem kde utrhnul ze stromu, nebo našel na poli, pil jsem ze studánek, cestoval jsem pěšky, občas vlakem. Prostě jen já, krásná příroda a tři GPS ;)

Jo a málem bych zapomněl. Dobrá byla také ta se zadáním “keš najdete ve Vyškově na 17. poledníku”. Jediná nápověda zněla “bříza”. Byla to dřina, ale našel jsem i tu.

1 komentář:

JaraS řekl(a)...

takova romantika :-) ale tu s tim hlemyzdem bych nenasel ani kdybych se...