neděle 5. července 2009

Jak jsem močil v obchodě

Poslední karlovarská, těsně předodjezdová. Na autobusáku jsem pocítil potřebu, tak jsem vzal bůra a šel jsem na záchod. Exhibicionistům se tam musí líbit, protože na umušlístojící je vidět přímo z haly. Ale to není největší exkluzivita oné toalety... Rovnou při močení si totiž můžete za dvacku koupit pár let starý Playboy, nebo vybrat jiné fajne zlevněné zboží. Zrovna když jsem pečlivě mířil na střed pisoáru, strčil do mě pán, který si prohlížel kufr za stovku, který byl určitě z opravdického hliníku ;)

photo

Lucka byla taky, takže mi popsala mírně odlišný obchodní model aplikovaný na dámské záchodky. Tam se nepisoáruje, ale kabinkuje, takže člověk nemá dostatek času na ohledání zboží. Prodejní regály se tedy přesunuly až k umyvadlům. Odlišný je také sortiment – Cornflaky a Čokapik si můžete dle libosti koupit před, nebo až po umytí :)

Žádné komentáře: